Muat turun jadual peperiksaan melalui:
http://www.mediafire.com/view/ocby9i1gx8g73xr/PEPERIKSAAN%20KHAS%20DAN%20ULANGAN%20JANUARI%202014.doc
Muat turun surat pemberitahuan di bawah :
TARIKH/HARI
|
MASA
|
KOD KERTAS
|
KURSUS
|
TEMPAT
|
21 JANUARI 2014
(SELASA)
|
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
|
EDU3103
|
MURID DAN ALAM BELAJAR
|
BILIK PERBINCANGAN 2, UPP TINGKAT 6
|
22 JANUARI 2014
(RABU)
|
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
|
PRA3103
|
PERKEMBANGAN FIZIKAL, KESIHATAN & KESELAMATAN KANAK-KANAK
|
BILIK PERBINCANGAN 2, UPP TINGKAT 6
|
23 JANUARI 2014
(KHAMIS)
|
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
|
PRA 3104
|
PERKEMBANGAN BAHASA KANAK-KANAK
|
BILIK PEPERIKSAAN 1, TINGKAT 4
|
BMZ1034
|
PENGHANTAR BAHASA MELAYU
|
|||
PJM3102
|
PERGERAKAN ASAS
|
|||
PSE3104
|
TEATER KANAK-KANAK
|
|||
24 JANUARI 2014
(JUMAAT)
|
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
|
BAM3102
PSE3103 |
KAEDAH PENGAJARAN BAHASA ARAB
TEATER DALAM PENDIDIKAN |
BILIK PEPERIKSAAN 1 DAN 2 TINGKAT 4, MENARA IPG KBM
|
8.15-11.15 PAGI
(3 JAM)
|
EDM2204
|
PEDAGOGI
|
25 JANUARI 2014
(SABTU)
|
8.15-11.15 PAGI
(3 JAM)
|
BAL2203
|
KEFASIHAN BAHASA ARAB
|
BILIK PEPERIKSAAN 1 DAN 2 TINGKAT 4, MENARA IPG KBM
|
PIC2203
|
PELAJARAN JAWI DAN SENI KHAT
|
|||
BMM2203
|
PERKAEDAHAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN BM SR II
|
|||
PIM3109
|
PENGURUSAN SUMBER DAN PENGAJARAN MIKRO,MAKRO PENDIDIKAN ISLAM
|
|||
BMM3109
|
MORFOLOGI BAHASA MELAYU
|
|||
EDU3105
|
TEKNOLOGI DALAM PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN
|
|||
2.00-4.30 PETANG
(2 ½ JAM)
|
PIM3107
|
PENDIDIKAN AKHLAK SEKOLAH RENDAH
|
BILIK PERBINCANGAN 2, UPP TINGKAT 6
|
|
PSV3104
|
PENGAJIAN DAN PENGURUSAN KURIKULUM PSV
|
|||
BAM3116
|
PENGURUSAN SUMBER DAN PENILAIAN BAHASA ARAB
|
|||
PSE3102
|
PENULISAN KREATIF
|
|||
26 JANUARI 2014
AHAD
|
8.15-11.15 PAGI
( 3 JAM)
|
BAM2203
|
KAEDAH PENGAJARAN BAHASA ARAB II
|
BILIK PEPERIKSAAN 1 DAN 2 TINGKAT 4, MENARA IPG KBM
|
PIM2203
|
PEDAGOGI PENDIDIKAN ISLAM
|
|||
BMB2203
|
KESUSTERAAN DAN KEBUDAYAAN MELAYU
|
|||
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
|
BMM3110
|
SINTAKSIS BAHASA MELAYU
|
||
PIM3108
|
PENGAJARAN JAWI SEKOLAH RENDAH
|
No comments:
Post a Comment