Thursday 9 January 2014

PEPERIKSAAN KHAS / ULANGAN JANUARI 2014 PROGRAM PPG, DPLI J-QAF, DPLI INTERIM, DPLI SABK, PPISMP DAN PISMP INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS BAHASA MELAYU



 Muat turun jadual peperiksaan melalui:
http://www.mediafire.com/view/ocby9i1gx8g73xr/PEPERIKSAAN%20KHAS%20DAN%20ULANGAN%20JANUARI%202014.doc

Muat turun surat pemberitahuan di bawah :



TARIKH/HARI
MASA
KOD KERTAS
KURSUS
TEMPAT
21 JANUARI 2014
(SELASA)
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
EDU3103
MURID DAN ALAM BELAJAR
BILIK PERBINCANGAN 2, UPP TINGKAT 6
22 JANUARI 2014
(RABU)
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
PRA3103
PERKEMBANGAN FIZIKAL, KESIHATAN & KESELAMATAN KANAK-KANAK
BILIK PERBINCANGAN 2, UPP TINGKAT 6
23 JANUARI 2014
(KHAMIS)
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
PRA 3104
PERKEMBANGAN BAHASA KANAK-KANAK

BILIK PEPERIKSAAN 1, TINGKAT 4
BMZ1034
PENGHANTAR BAHASA MELAYU
PJM3102
PERGERAKAN ASAS
PSE3104
TEATER KANAK-KANAK
24 JANUARI 2014
(JUMAAT)
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
BAM3102



PSE3103
KAEDAH PENGAJARAN BAHASA ARAB

TEATER DALAM PENDIDIKAN

BILIK PEPERIKSAAN 1 DAN 2 TINGKAT 4, MENARA IPG KBM

8.15-11.15 PAGI
(3 JAM)
EDM2204
PEDAGOGI


25 JANUARI 2014
(SABTU)
8.15-11.15 PAGI
(3 JAM)
BAL2203
KEFASIHAN BAHASA ARAB


BILIK PEPERIKSAAN 1 DAN 2 TINGKAT 4, MENARA IPG KBM
PIC2203
PELAJARAN JAWI DAN SENI KHAT
BMM2203
PERKAEDAHAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN BM SR II
PIM3109
PENGURUSAN SUMBER DAN PENGAJARAN MIKRO,MAKRO PENDIDIKAN ISLAM
BMM3109
MORFOLOGI BAHASA MELAYU
EDU3105
TEKNOLOGI DALAM PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN
2.00-4.30 PETANG
(2 ½ JAM)
PIM3107
PENDIDIKAN AKHLAK SEKOLAH RENDAH
BILIK PERBINCANGAN 2, UPP TINGKAT 6
PSV3104
PENGAJIAN DAN PENGURUSAN KURIKULUM PSV
BAM3116
PENGURUSAN SUMBER DAN PENILAIAN BAHASA ARAB
PSE3102
PENULISAN KREATIF
26 JANUARI 2014
AHAD
8.15-11.15 PAGI
( 3 JAM)
BAM2203
KAEDAH PENGAJARAN BAHASA ARAB II

BILIK PEPERIKSAAN 1 DAN 2 TINGKAT 4, MENARA IPG KBM
PIM2203
PEDAGOGI PENDIDIKAN ISLAM
BMB2203
KESUSTERAAN DAN KEBUDAYAAN MELAYU
8.15-10.45 PAGI
(2 ½ JAM)
BMM3110
SINTAKSIS BAHASA MELAYU
PIM3108
PENGAJARAN JAWI SEKOLAH RENDAH

No comments:

Post a Comment